Wat onze relaties over ons zeggen
BoekZo!
“BoekZo en bellen in de Cloud
BoekZo is een accountantskantoor waar inclusief een zusterbedrijf ongeveer 20 werknemers werken.
BoekZo is vooruitstrevend en investeert veel in ICP oplossingen die zij deels in eigen beheer ontwikkelen. Hierdoor zijn zij in staat om tegen concurrerende tarieven goede dienstverlening aan te bieden aan ongeveer 4.000 cliënten in het MKB.
Met ons accountantskantoor maakten we reeds 10 jaar gebruik van een telefooncentrale van Panasonic. Ondanks de vooruitstrevende visie van BoekZo is aan de telefooncentrale de laatste jaren weinig aandacht geschonken. Door recente storingen in de centrale en tevens de thuiswerk noodzaak vanwege de Corona uitbraak, zijn we op zoek gegaan naar goede alternatieven. De oplossingen die bij de bestaande aanbieder werden aangeboden voldeden niet voldoende aan de wensen rondom thuiswerken en flexibiliteit daarin.
Bij het zoeken naar andere oplossingen kwamen we in contact met Axel van der Zaan van TCE.
Axel heeft met zijn doortastende visie een oplossing voor ons gevonden waarbij we zowel op locatie kunnen werken met het gevoel van vroeger, dus telefonie-hardware zoals we gewend zijn, maar ook de mogelijkheid hebben om thuis met eigen GSM toestellen op de centrale te zijn aangesloten.
Het nieuwe Cloud bellen bevalt prima en de mogelijkheden zijn zeer uitgebreid. Met maatwerkoplossingen hebben we de centrale volledig naar eigen wens ingericht, klantvriendelijke teksten laten inspreken door een voice acteur van TCE en onze medewerkers zien zelfs wie van de cliënten ons belt.
We zijn erg tevreden met de overstap en de kwaliteit is van het systeem is prima.
De prijs van deze moderne oplossing is zeer concurrerend met de oude oplossingen, dus voor ons is de migratie volledig geslaagd.”
Cibatax Eindhoven
“Ik ben in contact gekomen met Axel van der Zaan van TeleCommunicatie Experts B.V. daar ik problemen had met mijn hardware en softwareprocessen en de kwaliteit van de dienstverlener die aanwezig was. Ik gaf TeleCommunicatie Experts B.V. de uitdaging om na een gedegen kennismaking en bespreking van wensen te komen met een plan van aanpak en een financieel voorstel.
Een vraag die ik uiteraard ook bij mijn huidige leverancier had uitgezet.
Axel van TeleCommunicatie Experts B.V. heeft deze uitdaging aangepakt met open communicatie en gekeken naar de huidige situatie. Al snel kwam hij met oplossingen waar we zelf nooit aan gedacht hadden. Daar het een complexe ICT situatie was heeft hij alles voor ons vertaald en verwoord naar begrijpelijke taal, uitgewerkt en op papier gezet in de vorm van een offerte. De huidige leverancier had ook een offerte gemaakt zodat ik appels met appels kon vergelijken.
Omdat Axel van TeleCommunicatie Experts B.V. zowel de techniek alsmede de open, eerlijke communicatie in huis heeft en bovendien een prijsverschil van 45% offreerde heb ik gekozen voor TeleCommunicatie Experts B.V.
In de praktijk blijkt dat Axel van TeleCommunicatie Experts B.V. correct, voortvarend en eerlijk te werk gaat, met een positieve houding en communicatie heeft hij mij goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Binnen de afgesproken tijd werd het een en ander opgeleverd en zijn we up en running zonder enige verstoring van onze bedrijfsvoering. We zijn over gegaan naar nieuwe hardware, software en innovatieve oplossingen voor bepaalde processen.
Zoals Axel altijd zegt, geef me even de tijd we lossen het op links of rechtsom, niks is onmogelijk.
Tot slot heeft Axel de tijd genomen om mij, eigenaar van de CIBATAX Eindhoven, alles gedegen uit te leggen, me geleerd om te gaan met deze nieuwe techniek en beheerder gemaakt van onze bedrijfsvoering.
Een aanrader voor elke ondernemer klein of groot om Axel van TeleCommunicatie Experts B.V. in te schakelen als je efficiënter en met minder maandelijkse uitgaven je onderneming wil leiden.”
Logic Vision
“De eerste keer dat we met Axel in aanraking kwamen was bij de overstap van ISDN/ADSL naar VoIP en Glasvezel. We wilden naast de Microsoft Lync omgeving onze telefooncentrale blijven gebruiken. Deze moest daarvoor aangepast worden zodat die overweg kon met VoIP. De leverancier van de telefooncentrale verwees ons door naar Axel van der Zaan.
Het contact met Axel is daarna nooit meer verbroken en op een bepaald moment kwam hij met de optie om over te stappen naar een online telefonie provider, waarbij alles in de cloud zit. Daar hebben we toen niet voor gekozen, maar de interesse voor een dergelijke oplossing was gewekt.
In 2020 ging Logic Vision kijken naar een oplossing voor VoIP, waarbij het doel was om de telefooncentrale volledig uit te faseren, en de Lync/Skype server te upgraden óf ook te vervangen. Teams werd het alternatief waar we voor wilden gaan.
Op dat moment waren we niet in gesprek met Axel want ik was in de veronderstelling dat hij alleen zijn “eigen” oplossing kon leveren, en niets met Teams e.d. deed. Maar toen we elkaar in die periode spraken ging het balletje rollen.
Axel stelde voor om de telefonie af te laten handelen via NGBlu Networks. Daar konden we een SBC in de cloud krijgen. Ook de internetverbinding zou door NGBlu Networks afgehandeld worden via het netwerk van Delta.
Omdat toen alles bij een leverancier zou komen – NGBlu Networks – was dat wat ons betreft een prima plan. Het grootste voordeel was dat niet alleen de internetverbinding een stuk sneller zou worden maar ook dat de SBC in de cloud zou komen en niet bij ons op locatie.
Axel heeft het contract geregeld – ik hoefde letterlijk alleen nog maar een handtekening bij het kruisje te zetten – en heeft alles in gang gezet. Hij heeft de bekabeling verzorgd en voor ons een vinger aan de pols heeft gehouden in de contacten tussen Logic Vision, NGBlu networks en het bedrijf dat voor ons de migratie deed van Skype naar Teams. Alles verliep soepel, snel en met directe lijntjes.
Axel kan heel duidelijk uitleggen hoe een en ander gaat werken, is heel erg hands-on, en heeft de juiste contacten bij zijn partners. Hij is een prettige man om mee te praten. Ik denk dat als ik dit zelf had moeten doen het project minder soepel zou zijn gelopen en met een langere doorlooptijd. 6 weken na het tekenen van het contract was de nummerportering daar en draaide alles.”
Van der Linden van Sprankhuizen
“Wij zijn via een andere partij bij TCE terecht gekomen, omdat we daar tegen wat problemen aanliepen. In samenwerking met TCE zijn deze problemen direct verholpen.
Tot op heden is de samenwerking goed en verloopt alles soepel. Bij een storing is direct contact mogelijk dan wel via de telefoon of via de mail waar snel op gereageerd wordt. Er wordt bij problemen ook goed meegedacht en niet stomweg in het systeem gekeken. Ondanks het feit dat de afstand tussen Brabant en Noord-Holland wat groter is heeft dit in de afgelopen jaren samenwerking niet tot problemen geleid. Wij bevelen TCE zeker aan bij andere bedrijven.”
Patron cuisinier FG Restaurant** & FG Food Labs* Rotterdam
“Ongekende klasse
Een telefoon die hapert, een stroeve doorverbinding, een geluidsinstallatie die kuren vertoont. Bel TeleCommunicatie Experts en elk euvel is in no time verholpen. Wie met TeleCommunicatie Experts samenwerkt, heeft nooit lang last van een storing. De service bij TeleCommunicatie Experts is van ongekende klasse. Ik ken geen bedrijf dat zo snel kan schakelen, letterlijk en figuurlijk, als TeleCommunicatie Experts.
Al bijna 10 jaar levert TeleCommunicatie Experts zowel FG Restaurant als FG Food Labs een trouwe dienst. Onze pieken zijn buiten kantooruren. Is dit dringend, dan staat TeleCommunicatie Experts ook in de avonduren en in de weekenden paraat. Deze specialisten hebben mij sinds 2011 al heel wat leed bespaard.”
NG BLU networks
“TeleCommuncatie Experts is reeds meerdere jaren een meer dan gewaardeerde partner van NG-BLU Networks.
De samenwerking tussen TCE en NG-BLU gaat verder dan een leverancier-partner relatie.
Axel treedt voor iedere klant met ons in overleg en eist te allen tijde de beste oplossing voor de beste prijs voor zijn klant.
Het gevolg van deze aanpak is dat de klanten van Axel een extreem hoge mate van tevredenheid ervaren voor zijn dienstverlening.
De hoge mate van technische kennis van Axel zorgt ervoor dat hij als geen ander in staat is om de beste oplossing voor zijn klanten te bedenken en te implementeren, zonder dingen te verkopen die niet kunnen.
Vooral vanwege de kundigheid en de kwaliteit van werkzaamheden van Axel en zijn collega’s hebben wij ervoor gekozen om TCE als gecertificeerde installatiepartner aan te wijzen voor NG-BLU Networks.”
Mccart.nl
“In een snel veranderende wereld is het al een kunst om alle ontwikkelingen te volgen op ons eigen vakgebied.
We lopen graag voorop en werken dan ook bijvoorbeeld met vaste partners die ook voorop willen lopen en ons kunnen versterken.
Partners die een half woord nodig hebben om onze behoefte in te kunnen schatten.
TCE is zo’n partner waar we al jaren mee samenwerken.
Vragen over bijvoorbeeld ons wifi netwerk en/of onze mobiele communicatie worden deskundig en snel beantwoord.
Natuurlijk sturen ze een factuur maar ze zullen ook altijd met de beste optie voor ons komen en niet gaan voor het grote geld.
Lange termijndenkers dat zijn ze!
Bereikbaarheid is natuurlijk ook voor ons zeer belangrijk.
Met TCE als backup maken wij ons géén zorgen.
Nu niet allemaal gelijk gaan bellen naar TCE want dan loopt de response-tijd wel op.”
De Ring B.V.
“We zijn met Axel van der Zaan van TeleCommunicatie Experts in contact gekomen omdat onze telefooncentrale sterk verouderd was. Diverse software was toe aan een update en kaarten van de centrale moesten vervangen worden. Ook zochten wij naar een nieuw telefoonservicepakket dat kon communiceren tussen de software van Keylink en het dataprogramma van Ringsoft.
Axel heeft ons uitstekend geholpen met het adviseren en installeren van de software voor de telefooncentrale en heeft het telefoonsysteem MyAgent bij ons geïnstalleerd. MyAgent is een modern opneemsysteem voor de telefoniste en werkt met meerdere bedienposten. In de coronacrisis is MyPortal@work geïnstalleerd op de PC’s zodat het voor ons mogelijk werd de telefonistes thuis te laten werken.
Tevens heeft Axel van der Zaan voor een besparing gezorgd door onze VoIP / SIP-lijn om te zetten naar NG BLU Networks.
Wij zijn heel tevreden over Axel, de communicatie tussen ons loopt snel en duidelijk, hij is goed bereikbaar en dat is heel prettig mochten er problemen zijn.
Kortom: Axel beschikt over de juiste kennis, is vriendelijk, betrouwbaar en goed bereikbaar. De communicatie en prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend!”
Expertisecentrum Forensische Psychiatrie
“Sinds de oprichting van het EFP (2003) maken wij gebruik van de diensten van Axel van der Zaan en TCE.
Samen met ons is hij meegegroeid in de mogelijkheden van telefonie en internet. Altijd snel en adequaat om vragen (vaak van digibeten) op te lossen en bij werkelijke problemen, snel ter plaatse te zijn. Voor ons een betrouwbare leverancier die adequaat handelt naar de vraag die we bij hem neer leggen.
Daarnaast en zeker zo belangrijk is Axel een heel prettig persoon met een groot gevoel voor humor waardoor een telefoontje met hem altijd eindigt met een glimlach.”
Vitaux B.V.
“Wij werken al zo’n 15 jaar naar volle tevredenheid met TCE.
Ze geven deskundig en realistisch advies en handelen snel en doortastend als er problemen zijn.”
Businesscom B.V.
“Als distributeur zijn we oprecht blij met resellers als TCE. Dankzij hun eerlijke en kritische blik op onze producten en diensten, verbeteren we samen en bieden we de allerbeste oplossingen.“
Bo-Ass Financiële Diensten B.V.
“Al 18 jaar fantastische ervaringen met T.C.E. waarvoor dank en we zijn nog lang niet klaar. Hopelijk komen er nog minimaal 18 bij.”
ACSI holding / publishing / touroperating B.V.
“We zijn geen eenvoudige klant door de complexiteit van ons bedrijf. We hebben veel verschillende telefoonnummers in gebruik en we worden gebeld door klanten vanuit heel Europa. Ook hebben we diverse openingstijden op onze telefoonnummers en veel intern verkeer.
Maar dankzij de kennis en kunde van TCE is ons bedrijf altijd goed bereikbaar. Ze leveren goede en snelle service en zijn zeer klantvriendelijk.”
Molecaten Campings en vakantieparken
“Bij Molecaten Campings en vakantieparken ben ik als ICT manager onder meer verantwoordelijk voor de telefonie op onze parken. Tot 2019 hadden we een decentrale oplossing en had ieder park een eigen systeem. We maakten gebruik van verschillende centrales, toestellen en providers. Na de beslissing in 2018 om te kiezen voor centralisering en de overgang naar VoIP heeft TeleCommunicatie Experts ons geholpen in de keuze voor provider en systeem, en hebben ze de implementatie op zich genomen. Door hun jarenlange ervaring in de telecomsector gaven zij ons goed advies inzake het nummerplan, assistentie bij de keuze van een telecom/SIP provider en het logisch in elkaar zetten van de telefoonafhandeling. De overgang naar de nieuwe omgeving ging vrijwel probleemloos. Inmiddels hebben we meer dan 150 telefoons verspreid over 18 locaties verbonden met onze VoIP centrale in ons datacenter, bellen we onderling “intern” en dus gratis, en kunnen we zonder moeite gesprekken tussen parken overnemen en omleiden. Voor de toekomst zijn er nog veel mogelijkheden met ons systeem, zoals een centraal callcenter. We zijn er zeker van dat TeleCommunicatie Experts ons ook daarbij prima zal ondersteunen.”
ASF Fischer B.V.
“Belangrijkste reden voor de inzet van TCE voor het onderhoud en aanpassingen in onze telefonie is dat ze meedenken in het inrichten van de beste oplossing. Dat kan doordat ze de centrales en software door en door kennen. Daarnaast is de ondersteuning voor ons erg belangrijk. Als groothandel zijn we afhankelijk van de telefoon. Het probleem wordt opgelost, ook wanneer dit buiten 9 tot 5 gedaan moet worden.”
Plus John Bos Brielle
“Bedankt voor de snelle en goede service”
Aploniahoeve Rotterdam
“TCE: dan is het opgelost!
Ik ben eigenaar van een bedrijvenverzamelgebouw in Rotterdam en ook verantwoordelijk voor het beheer en de huurderscontacten.
De daaruit volgende complexe technische zaken zoals dataverkeer, telefonie, providerkeuze, toegangsbeveiliging etc. vertrouw ik al jaren toe aan TCE.
Ze zijn snel, flexibel en probleem-oplossend. Na al die jaren van samenwerking is een half woord genoeg: ze kennen de weg hier beter dan ikzelf!
Toch ervaar ik TCE nog steeds als een jonge, verfrissende en dynamische partner, waar ik mijn huurders blij mee maak.
TCE houdt mij ook op de hoogte van de vernieuwingen en veranderingen in hun branche: samen selecteren we de gewenste aanpassingen en investeringen.
Ik hoop nog lang van hen te mogen genieten...”
Woonboulevard Poortvliet XXL
“Telefonische bereikbaarheid is voor onze organisatie een hele belangrijke voorwaarde om de dienstverlening naar onze klanten te garanderen. Daarbij is het altijd operationeel zijn van onze telefooncentrale een spil in deze telefonische bereikbaarheid. Axel en zijn team van Telecommunicatie Experts dragen met zorg voor onze telefooncentrale en zorgen ervoor dat deze altijd up to date is en voldoet aan de eisen welke wij hier aan stellen. De lijntjes naar Telecommunicatie Experts zijn kort, contact via mail / telefoon / whatsapp wordt altijd snel en deskundig opgepakt en als het echt nodig is zijn ze ook binnen korte tijd ter plaatse om eventuele problemen op te lossen. Ook het meedenken in de complete telefoon infrastructuur en mogelijke verbeteringen hier in worden actief voorgesteld en bij ons akkoord vakkundig doorgevoerd. Wij zijn alweer 5 jaar klant van Telecommunicatie Experts en we zijn zeer tevreden over deze samenwerking.”