Great communication begins with connection
“Great communication begins with connection”
Axel van der Zaan over de toekomst van telecommunicatie:
De telecommunicatiemarkt verschuift van traditionele aanbieders in plaatsgebonden telefonie-oplossingen naar software gebaseerde, overal beschikbare oplossingen en/of toevoegingen aan bestaande producten. De volgende stap in de toekomst is de integratie van alle communicatiestromen naar één portaal. Zowel chat, spraak en video, als bijvoorbeeld ook e-mail en bureaublad-deling. Conferenties worden geïntegreerd in één oplossing die communicatie overal beschikbaar én overzichtelijk maakt.
Eenvoudig, eenduidig en device- en plaats onafhankelijk.
Veel traditionele aanbieders zien hun product nog als relevant en voegen daar functies (add-ons) aan toe in de verwachting daarmee aan te blijven sluiten bij de behoeftes van de markt. Maar de samenhang wordt daarbij vergeten. Configuratie en gebruik worden onnodig complex en de oplossingen staan teveel op zichzelf. Er ontstaan afhankelijkheden die voor storingen en problemen kunnen zorgen. Er is behoefte aan een naadloze integratie van producten.
En dáár richten wij ons op!
Klanten willen meer flexibiliteit, zeker na Corona. De thuiswerktrend is een versnelling geworden van wat wij zagen aankomen. De vraag komt sneller en eerder dan gedacht, maar onze producten zijn er klaar voor! Wij verwachten een opkomende generatie die relaxter met tijd en plaats om gaat en streeft naar een flexibele werkweek met meer dynamiek. Bestaande producten moeten hierop worden aangepast zodat ze passen bij de wensen van de maatschappij. Werken in je achtertuin, e-mails bijwerken vanaf je vakantieadres en alles alsof je “gewoon” in het kantoorpand zit. Als een relatie uw bedrijf benadert moet deze op dezelfde wijze dan voorheen geholpen worden waardoor er op de achtergrond meer en goed geregeld moet zijn; bedrijven hebben een overzicht nodig van de wisselende beschikbaarheden van hun medewerkers en afdelingen. In een tijd waar tijdsblokken ruimer worden en werkweken korter, zijn gedegen communicatiesystemen belangrijker dan ooit.
Bedrijven met een hoog serviceniveau voorzien hun klanten graag snel van juiste, duidelijke informatie en staan open voor vernieuwingen en advies. Bedrijven in de communicatie zullen minimaal dat serviceniveau moeten behalen, voorop lopen én beschikken over de kennis om hun klanten in de juiste stappen te adviseren. Dit betekent een intensieve samenwerking aan gaan met klanten om de klantwensen, bedrijfsvoering en toekomstplannen van het bedrijf te leren kennen.
“Great Communication begins with connection”
Om dit te waarborgen willen wij als bedrijf een autoriteit blijven op het gebied van kennis, niet alleen van de oplossing maar ook van de toepassing. We doen dit door ons te blijven verbeteren op het gebied van productkennis, het altijd leveren van kwaliteit en door ons te onderscheiden in betrokkenheid en kennis in plaats van in massa en wurgcontracten.
We houden onze benen op de grond en geven eerlijk en oprecht advies.
Wij willen degene zijn die u benadert als er een uitdaging ligt in de integratie van een oplossing in een bestaande omgeving. Wij zijn degene die u moet benaderen als u uw communicatiestructuur naar een hoger plan wil brengen, wil investeren in de toekomst van uw bereikbaarheid.
Zoals de titel van dit artikel al verraadt: “Great Communication begins with connection” , dus laten we die connectie maken.
U kan ons bereiken via de webrtc buttons op onze nieuwe website: www.telecommunicatieexperts.nl , via mail op info@telecommunicatieexperts.nl of natuurlijk gewoon per telefoon op 0164-646264.